آموخته ام از عزیزتر ازجانم...بیقرار
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

آموخته ام که خدا عشق است

 

وعشق تنها خداست

 

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم

 

خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظارم را میکشد

 

دوباره به رحمت او امیدوار میشوم

 

آموخته ام تا کنون به آنچه که خواسته ام نرسیدم

 

خدا یرایم بهترش را در نظر گرفته

 

آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از اون سخت ترم

 

دوستدارشما...اسما



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت14:53---24 دی 1392
سلام آجی عزیزم.من منظور خاصی ندارم .وبلاگت اینقدر قشنگ هست که آدم نتونه جلوی احساساتشو بگیره و حرفای عاطفی نزنه. دلم منم برات تنگ شده اما حداقل من میدونم به کی دارم سلام میکنم اما تو نمیدونی که داره بهت سلام میکنه.این خودش یذره از دلتنگیم کم میکنه.
پاسخ:آه داداشی


مجید
ساعت2:01---24 دی 1392
چقدر خوب میشد اگه میتونستیم اون روزی که قراره واقعا ازدواج کنیم خیلی روسفید تو چشای همسرمون نگاه کنیمو با وجدانی راحت بدون دروغ بهش بگیم با هیچکسی رابطه نداشتیم.اما حیف حیف که اگه اینو بگیم جدا از اینکه دروغ گفتیم یجورایی بهش خیانت هم کردیم.
پاسخ:سلام داداش گلم خیلی حرفای قشنگتو دوست دارم ممنونم ازلطفتت دلمم خیلی برات تنگ شده خیلی بهت احتیاج دارم.بهرحال موفق باشی.


مجید
ساعت18:14---23 دی 1392
سلام.آجی یعنی دونستن این که عشق واقعی خداست یاد گرفتم میخواست.یعنی ما آدما اینقدر از خدا دور شدیم که واقعی بودن عشقشو باید از دوستمون یاد بگیریم؟ حیف هزاران حیف که خودمونو پشت کلی نرم افزار مجازی مخفی کردیم و با ساختن تم هایی شبیه قلب و چه میدونم مثل اون فکر میکنیم عاشقیم.نه این اسمش عشق نیس.اگه تونستیم یکی از این قلبهارو توی آسمون بسازیم اونوقت میتونیم حرف از عشق بزنیم.
پاسخ:سلام عزیزدل آبجی حرفت خیلی قشنگه ازت ممنونم


جواد
ساعت13:35---23 دی 1392
سرنوشت یه وقتای نمینویسه فقط نگاه میکنه به کارای ما ادما و خودشم تعجب میکنه ک ایا سرنوشت تلختره یا ادم نوشت؟

قشنگ بود اجی گلی
پاسخ:داداش عزیزم این پست افتخاری برای تو بود چون تو بهم یاد دادی عشق واقعی خداست♥♡♥


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,ساعت 19:1 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت